maanantai 16. maaliskuuta 2015

VÄREJÄ








Värejä, värejä, kirkkaita värejä!

Melkein yhtä kirkas on auringonpaiste ollut viime päivinä, kuin värit joita olen maalannut aikuisten värityskirjaan.
Instagramin puolella olen jo esitellytkin muutamia aikaansaannoksistani ja nyt niitä tulee tänne blogiinkin.
Tässä puuhassa saa nollattua ajatukset ja voi keskittyä vain miettimään sopivia väriyhdistelmiä.
Enemmän tästä mainiosta kirjasta voit lukea aikaisemmasta postauksestani TÄÄLLÄ (klikkaa).
Enpä taida olla ihan ainoa, joka tykkäisi tällaisesta värittämisestä, siksi monta kyselyä ko. kirjasta olen saanut eri tahoilta :)

Auringonpaiste ja likaiset ikkunat; ei kovin kiva yhdistelmä.
Olen lykännyt ikkunoiden pesua, kun olen odottanut että kadut ensin puhdistetaan hiekasta. No nyt siellä menee lakaisukone, joten kohta on tuohon puuhaan ryhdyttävä.
Mutta jos sentään katsoisi ensin, jos se loppuvikoksi ennustettu lumipyry tulee ja vasta sen jälkeen aloittaisi noi ikkunan pesut.

Nyt ulos raitista ilmaa haukkaamaan!

MUKAVAA MAANANTAITA!

10 kommenttia:

  1. Kaunista ja värikästä!
    Täällä on ikkunat on ulkoapäin jo pesty, sisältä ne ei ole vielä ehtinyt likastuakkaan..:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Irmastiina ja mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Toivottavasti asiat on teillä jo edes hiukan paremmin.
      Tänään en vielä aloittanut ikkunoiden pesua.

      Poista
  2. Todella upeita värityksiä. Löytyisiköhän tuollainen meidän kaupoista. Tekisi mieli kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne! Jos ei löydy, niin voithan tilata Adlibris-nettikirjakaupasta. Siellä tämä kirja maksaa monta euroa vähemmän kuin meidän paikallisessa kirjakaupassa ja mainostavat vielä lähettävänsä ilman postituskuluja!

      Poista
  3. Upeita värejä, niitä tosiaan tekee mieli nyt kun valo lisääntyy koko ajan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä väriyhdistelmiä on kiva suunnitella ja jos menee pieleen, niin ei muuta kuin toiset värit seuraavaan kuvioon.

      Poista
  4. Hihi, ai sullakin on värityskirja! Minä ostin Tigerista samantyylisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ostin muutama päivä sitten kun lehdestä luin, että tällaisiakin on olemassa. Voi olla että näitä on jo monellakin !?

      Poista
  5. Mahtavia värejä! Värityspuuha on varmasti rentouttavaa! Itse olen pessyt vasta keittiön ikkunat, plääh. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On rentouttavaa. Minä en vielä ole edes aloittanut ikkunoiden pesua; on vasta mietinnässä! Pitää tehdä näitä tärkeämpiä ensin :)

      Poista