torstai 31. toukokuuta 2012

Laiska päivä - En lat dag

Tänään laiskottelupäivä, paitsi tavallinen kahdeksan tunnin aamuvuoro töissä. Sitten kotiin postit hakemaan ja suoraan mökille. Ilma on niin hyytävän kylmä ettei maalaamisen jatkaminen houkutellut. J. oli kuitenkin ahkeroinut täällä sillä aikaa kun minä olin töissä ja oli maalannut parit ikkunanpuitteet. Katselin Emmerdalea kaikki rästiin jääneet jaksot. Jos huomenna jaksaisi jatkaa maalaamista.
Idag hade jag en lat dag, utom att jag hade en vanlig åttatimmars arbetsdag på jobbet. Sedan hem och hämta posten och direkt till stugan. Vädret var så kyligt att det inte lockade mig att fortsätta med målandet. J. hade dock varit flitig under min arbetsdag och
målat några fönsterbågar. Jag tittade på Emmerdale ,några avsnitt som jag inte hunnit se. Hoppas att jag orkar fortsätta att måla i morgon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti